Zostaw numer, oddwonimy do Ciebie.
Imię i nazwisko
Numer telefonu
E-mail
Kiedy
Zadzwoń:
801 080 566

WAŻNE INFORMACJE

 

Rezerwacja wycieczki:

Wycieczki można rezerwować bezpośrednio na naszej stronie internetowej, telefonicznie, pocztą elektroniczną lub poprzez naszych partnerów, którzy są wymienieni na stronie internetowej www.orextravel.pl.

Aby dokonać rezerwacji, należy podać następujące informacje:

- imiona i nazwiska pasażerów (takie same jak w paszporcie),

- daty urodzenia wszystkich pasażerów,

- adres kontaktowy, adres e-mail, numer telefonu (najlepiej telefon kontaktowy).


Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane zgodnie z ustawą Dz.U. 1997 nr
133 poz. 883. o ochrony danych osobowych.

 

Dokumenty podróży:

Dokumentem podróży uprawniającym do przekroczenia granicy tureckiej jest paszport oraz wiza. Paszport musi być ważny przez co najmniej 60 dni od daty wygaśnięcia wizy.

Dane Uczestników wpisane do rezerwacji muszą być identyczne z tymi z dokumentu podróży (paszport). Podczas podróży paszport należy mieć zawsze przy sobie, a nie w bagażu głównym. Za zgubienie dokumentu podróży odpowiada Klient, ponosi on również koszty związane z procedurą otrzymania nowego dokumentu. W przypadku spóźnienia się na samolot, z powodu zgubienia dokumentu podróży, Klient ponosi wszelkie koszty zakupu nowego biletu.

 

Wiza turystyczna:

Wiza turystyczna upoważnia do pobytu na terenie Turcji przez 90 dni w okresie 180 dni jej ważności (licząc od pierwszego wjazdu), bez prawa wykonywania pracy.

Wizę turystyczną najlepiej nabyć przed wyjazdem do Turcji, za pośrednictwem platformy internetowej E-visa: https://www.evisa.gov.tr

Po otwarciu strony należy postępować według instrukcji: zarejestrować się, wypełnić formularz i dokonać za pomocą karty płatniczej wymaganej opłaty. Po zakończeniu tej procedury na adres e-mail podany przez wnioskodawcę zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie wydania wizy. Zalecamy wydrukowanie potwierdzenia i zabranie ze sobą w celu okazania podczas kontroli granicznej.

 

Ubezpieczenie w podróży:

 Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług turystycznych jako Organizator mamy obowiązek zapewnić naszym Klientom podstawową opiekę ubezpieczeniową podczas urlopu. Każdy Klient, ma również możliwość, za dodatkową opłatą, rozszerzenia zakresu w/w ochrony ubezpieczeniowej np. o ubezpieczenie od chorób przewlekłych lub zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

 

Przelot:

Biuro podroży zapewnia przeloty bezpośrednie lub z międzylądowaniem, realizowane samolotami charterowymi. Na pokładzie samolotów nie ma bezpłatnego cateringu.

Plany oraz rozkłady lotów mogą ulec zmianie i różnić się od podanych przy podpisywaniu umowy. Biuro poinformuje niezwłocznie o opóźnieniach lotów spowodowanych pogodą, strajkami lub przepełnieniem przestrzeni powietrznej.

Dzień odlotu i powrotu wlicza się w całkowity czas trwania imprezy turystycznej.

W dniu wylotu Klienci proszeni są o przybycie na lotnisko na 2 godziny przed planowaną godziną startu samolotu.

Dopuszczalna waga bagażu zależy od linii lotniczych obsługujących dany rejs, bagaż nie może przekraczać ustalonych wymiarów. Szczegółowe informacje na temat ilości, wymiaru i wagi bagażu udzielą Państwu pracownicy biura.

Za każdy kilogram nadbagażu Klient musi uiścić opłatę dodatkową wg cennika linii lotniczych, we wskazanym przez pracownika lotniska miejscu.

W przypadku uszkodzenia lub zgubienia bagażu przez przewoźnika Klient zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia tego faktu do przewoźnika w miejscu do tego przeznaczonym na lotnisku, w celu wypełnienia raportu PIR, który wraz z oryginałami karty pokładowej i kwitu bagażowego, kopią paszportu oraz zdjęciami uszkodzonego bagażu lub listą z orientacyjną wyceną zaginionego bagażu i oryginałami rachunków za niezbędne zakupy na miejscu są niezbędne do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika. Za brak dopełnienia w/w formalności odpowiedzialność ponosi Klient.

Kobiety w ciąży po 34 tygodniu ciąży nie mogą podróżować samolotem, natomiast od 24 tygodnia ciąży wymagane jest zaświadczenie lekarskie. Zaleca się także rozważyć, czy stan zdrowia pozwala podróżować transportem lotniczym.

Dzieci do 2 roku życia nie płacą za przelot i nie przysługuje im miejsce w samolocie, ani bagaż.

 

Transfer:

Po przylocie do miejsca docelowego transfer do/z hotelu realizowany jest klimatyzowanym pojazdem, transport jest wliczony w cenę wycieczki. W większości przypadków autokar będzie zatrzymywał się na trasie w szeregu hoteli, w celu wysadzenia innych podróżujących. Końcowy czas transferu może różnić się od wskazanego w opisie. Za wszelkie niedogodności związane z transportem przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Transportu nietypowego bagażu (np. deski surfingowej, sprzętu do golfa lub sprzętu do nurkowania) nie możemy zagwarantować. W przypadku transportu VIP (indywidualny) pobieramy dodatkową opłatę.

 

Doba hotelowa: 

Doba hotelowa oraz świadczenia hotelowe z reguły kończą się ok. godz. 10:00, a zaczynają ok. godz. 14:00-15:00. W przypadku, jeżeli lot powrotny do kraju odbędzie się po zakończeniu ostatniej doby hotelowej, Klienci muszą opuścić pokoje do godz. 10:00 w dniu wykwaterowania.

Hotele najczęściej oferują Gościom możliwość przechowania bagażu do momentu wyjazdu na lotnisko.

 

Opieka rezydenta/przedstawiciela biura:

Po przyjeździe do kraju docelowego powita Państwa na lotnisku nasz przedstawiciel, który wskaże środek transportu z lotniska do hotelu oraz wręczy kopertę z podstawowymi informacjami dotyczącymi Państwa pobytu i swoim numerem kontaktowym.

Rezydent jest osobą reprezentującą nasze biuro w miejscu Państwa pobytu. Odpowiada za zakwaterowanie, transfery, prowadzi spotkania informacyjne, na których przekazuje Klientom swoją wiedzę na temat kraju i panujących w nim zwyczajów oraz pośredniczy w sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Także, w przypadku wszelkich problemów lub skarg należy zwrócić się przede wszystkim do naszego przedstawiciela.

Jeżeli zgłoszony u rezydenta problem nie zostanie satysfakcjonująco rozwiązany w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym biurem (telefonicznie lub drogą mailową).

Wszelkie roszczenia reklamacyjne należy zgłaszać na piśmie (pocztą tradycyjną lub mailem), bezpośrednio do siedziby naszego biura, w ciągu maksymalnie 30 dni od daty powrotu.

Ze względu na dużą liczbę obowiązków, rezydent nie zawsze będzie mógł być obecny w autokarze podczas transferu czy w trakcie wycieczek.

 

Wycieczki fakultatywne: 

Wycieczki fakultatywne organizowane są przez nasze lokalne agencje partnerskie, które określają zasady ich realizacji, w tym minimalną ilość Uczestników, bez której dana impreza może się nie odbyć.

Programy imprez są z reguły ramowe i mogą ulegać nieznacznym zmianom.

Katalog:

Opisy zawarte w katalogu mają charakter informacyjny (aktualne na dzień 31.10.2019).

Zamieszczone w katalogu zdjęcia pokoi są przykładowe, co oznacza, iż nie możemy zagwarantować, że pokój, w którym zostaną Państwo zakwaterowani będzie wyglądał identycznie.

Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane w katalogu informacje były w pełni zgodne ze stanem faktycznym, ale, ze względu na fakt, iż jest on przygotowywany z dość dużym wyprzedzeniem, zdarza się, że zamieszczone w nim informacje dotyczące np. godzin i miejsc serwowania posiłków, a także funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom ze względu na warunki pogodowe, chęć dostosowania się do potrzeb Gości, siły wyższe czy zmianę właściciela obiektu.

Dlatego oferta i wszystkie opisy aktualizowane są na bieżąco w systemie rezerwacji miejsc oraz na stronie www.orextravel.pl

W katalogu znajdują się również hotele o dość nietypowej kategoryzacji: HV2 i HV1.

Są to tzw. wioski wakacyjne (holiday village), które charakteryzuje zwykle niska zabudowa oraz rozmieszczenie pokoi na rozległym terenie, najczęściej w ogrodzie. Są one polecane szczególnie rodzinom z dziećmi.

Kategoria HV1 odpowiada standardowi 4-5*, natomiast VH2 to 3-4*.


Zmiany w rezerwacjach:

1. Zmiana Uczestnika/Uczestników w rezerwacji - 150 PLN za osobę

2. Zmiana terminu/hotelu:

- Jeżeli do wylotu jest więcej niż 15 dni, każdorazowo będą wyliczane indywidualne kwoty. Zmiany można dokonać tylko na droższy hotel, naliczana jest również opłata za minimum 3 doby w hotelu pierwotnie zarezerwowanym.
- Jeżeli do wylotu pozostaje mniej niż 14 dni, każda zmiana terminu lub hotelu oznacza rezygnację z imprezy  i założenie nowej rezerwacji.

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

Dziękujemy za zainteresowanie newsletterem Orex Travel!

*Wyrażam zgodę na wykorzystywanie podanych dobrowolonie danych osobowych w celach marketingowych. *Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na podany adres e-mail informacji handlowych dotyczących ofert i produktów Orex Travel Polska.

Imię
Nazwisko
E-mail

Dziękujemy za subskrypcję.

Warning

Wysłanie e-maila nie powiodło się